"אז מה אם אנחנו סטודנטים, לכן מביאים לנו זמרים חילוניים?"

    אנחנו כחרדים הבאים לרכוש תואר עושים זאת על מנת לפרנס משפחתנו בכבוד ועל פי הוראת רבותינו אנו באים ללמוד מתוך הכרח ולא מעניינות אותנו פעילויות תרבות בוודאי לא כאלו הדורשות כל כך הרבה כסף
    שלמה בן יוסף 3 Comment on "אז מה אם אנחנו סטודנטים, לכן מביאים לנו זמרים חילוניים?"

    אחרי ששככה סערת ההפרדה באירוע התרבותי לציבור החרדי ביום הסטודנט מגיע הגל הבא • "חצי מהזמרים שהביאו לנו להנעים את הערב – חילונים" • האיגוד: הזמרים ישירו רק שירים מותאמים לקהל ולזמן

    אנחנו כחרדים הבאים לרכוש תואר עושים זאת על מנת לפרנס משפחתנו בכבוד ועל פי הוראת רבותינו אנו באים ללמוד מתוך הכרח ולא מעניינות אותנו פעילויות תרבות בוודאי לא כאלו הדורשות כל כך הרבה כסף
    21:20
    02.05.24
    פנחס בן זיו No Comments on מפגיני שמאל באו לעורר פרובוקציות וגורשו בריקודים

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    לפני כשבועיים נחשף באתר 'קול חי' שערורייה מכעיסה בה עיריית ירושלים הודיעה כי אין בכוונתה לממן את אירוע לסטודנטים חרדים והדתיים – רק בשל היותו נפרד, גברים ונשים.

    הסטודנטים החרדים והדתיים בירושלים תכננו לקיים לראשונה אירוע תרבותי ביום הסטודנט – המותאם להלכה בהפרדה נשים וגברים, אלא שעיריית ירושלים אסרה עליהם לקיים את האירוע וזאת רק בשל העובדה כי הוא יתקיים בהפרדת נשים וגברים.

    בהמשך פורסם באתר 'קול חי' כי האירוע יתקיים במקומו כמתוכנן, אולם בפועל בפרסומים של העירייה לא יהיה כתוב שהוא יתקיים בהפרדה, בניגוד לכך, בפרסומים הפרטיים אכן יהיה כתוב שהאירוע מתקיים בהפרדה. על פי הסיכום, במתחם עצמו, יהיו אותם שלושה מתחמים כמתוכנן, גברים, נשים ומשפחות, אך לא יהיה שילוט שיורה עליהם. מי שיכוון את האנשים במקום השילוט יהיו סדרנים מטעם ארגוני הסטודנטים.

    אלא שלאחר שהכל בא על מקומו, לכאורה, בשלום, נפתחה תיבת הפנדורה הבאה.

    הסטודנטים שעסקו עד עתה בצביון הרוחני של האירוע התפנו לראות את התוכניה ולהפתעת חלק מהתלמידים הם נוכחו לראות כי זמרים שמרוחקים משמירת תורה ומצוות ינעימו את זמנם.

    "הסטודנטים החרדים הפכו את העולם שיהיה אירוע נפרד אבל את מי הזמינו? חצי מהם זמרים חילונים או רבע דתיים" כך אחד התלמידים לאתר קול חי שהוסיף ואמר כי ערב כזה "אינו לא תואם את הלך הרוח החרדי".

    לדבריו הוא התלונן בפני התאחדות הסטודנטים החרדיים אלא שהם התעלמו מכך.

    סטודנט חרדי נוסף מהקריה האקדמית אונו אומר בשיחה עם אתר קול חי: "אנחנו כחרדים הבאים לרכוש תואר עושים זאת על מנת לפרנס משפחתנו בכבוד ועל פי הוראת רבותינו אנו באים ללמוד מתוך הכרח ולא מעניין אותנו פעילויות תרבות בוודאי לא כאלו הדורשות כל כך הרבה כסף. עם זאת גם מחליטים לעשות פעילויות תרבות צריך שיתאימו לאורח חיינו מעבר לכך שזה יהיה נפרד. זהו אבסורד".

    והוא ממשיך: "אורחות חיינו אינן מסתכמות בהופעות נפרדות אלא גם בתוכן ההופעה. לא ייתכן שיילחמו לקבלת תקציב למופע נפרד כדי שיתאים לאורחות חיינו ובסוף לאחר שיצליחו להוציא תקציב למופע נפרד נקבל תכנים שאינם עולים בקנה אחד עם ההלכה. יש פה גם עניין של ייצוג. כביכול אותנו, הסטודנטים החרדים, מעניין הופעות בעלי אופי לא דתי וזו שערוריה".

    נזכיר כי מארגני האירוע אמרו בשבוע שעבר לאתר 'קול חי' כי "מדובר באירוע שמיועד לסטודנטים הדתיים והחרדים. מתוך 40,000 סטודנטים בירושלים ישנם 9,000 דתיים וחרדים שעבורם כאמור האירוע מיועד".

    מאיגוד הסטודנטים נמסר כי האירוע מיועד לכלל הסטודנטים הן החרדים הן הדתיים. "כישבנו עם נציגי המכללות השונות עלתה העובדה כי המופעים אמורים להיות מותאמים לכל המגזרים וכך אופי האמנים שנבחרו. יחד עם זאת וידאנו כי כל האמנים ישירו רק שירים שמותאמים לציבור הדתי והחרדי ולחג השבועות שבפתח".



    3 תגובות

    מיין תגובות
    1. 3

      אודי דוידי וחיים ישראל הם לא מספיק דתיים???

      1. חשבת אולי שיש צד שני לדף??????? כי במקרה קיבלתי את הדף הזה ובעמוד השני יש עוד כמה פרטים שלא מצוינים פה..

    2. 2

      הם כן טבל שמביאים לדתיים וחרדים זמרים חילונים חוץ מהם זה בעיה!